www.flickr.com

zondag 27 november 2011

En de winnaar is...

*roffel roffel*

.... dat verneemt u zo meteen.

Kwestie van de spanning er in te houden, gelijk de verschrikkelijke presentatoren van So You Think You Can Dance ook altijd doen.
Eerst nog even deze boodschap van algemeen nut:  de aanpassing van de handleiding voor dit etui'tje loopt wat vertraging op, maar ik ben er aan bezig!

En dan nu, de reden waarom u dit berichtje leest...

Er waren 16 deelneemsters, allen de adoptie van Loesje het Garenhoesje even waardig.  Het zou geen gemakkelijke procedure worden...


Dus werd de hulp van één van onze eigenste adoptantjes ingeroepen.  In al haar onschuldigheid zette ze zich schrap...


De namen dwarrelden als sneeuwvlokjes naar beneden.  Welke zou ze kiezen.  Ze keek eens links, ze keek eens rechts...


En nam toen vastberaden een beslissing.


Was het puur toeval? Of hebben we hier te maken met een bovennatuurlijke aantrekkingskracht naar dit ene papiertje?


Wat staat daar nu? Oct... Even openvouwen...


...poes, what's in a name?!   En inderdaad, de winnaar is...


OCTOPOES!

Geloof het of geloof het niet, het moet zijn dat onze kleine Madeleine haar opvangmama Tilda nog wou bedanken!  Echt waar, geen truukjes of vals spel, bewijze het kwijlspoor van ons onschuldig poezensnoetje!  Getuigen kunnen het bevestigen :-)

Alleszins, een dikke proficiat!  Ik weet zeker dat het de perfecte nieuwe thuis wordt voor Loesje.Pin It

2 opmerkingen:

  1. Jihaa!! De allerallereerste give away die ik win, en dan nog zo 'n origineel iets!
    Merci Madeleine, uw opvoeding heeft vruchten afgeworpen.
    Maar vooral, merci Annelies, voor dit schattige etuitje! Het krijgt een ereplaatsje in de buurt van mijn naaimachine.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Maar Schitterend! :)
    Katten zijn gewoon geweldig... Proficiat Tilda!! :) Ik mag het wel eens bewonderen he... hihi... Ik kan niet wachten om er zelf ook eentje te maken. ;)

    BeantwoordenVerwijderen